Typiskt att det skulle hända mig eller?

Någon mer än jag som är vaken? Nattuggla, javisst.
Hur som helst igår eller ja (i söndags) Var jag med Sandra & Emma i stan... Vart typ tvingad å följa med hehe x) aja, de va väl trevligt antar jag. Eller, asså de va kul till en början. Men trodde inte vi skulle vara där inne så länge. Så... jag var typ trött, irriterad osv. Men HAHA... vill ni veta vad som hände? jo, Emma och jag åkte iväg en sväng men det blev så kallt så då tyckte Emma att vi skulle dra hem till en snubbe som hette Robert. Men hade inte så stor lust att följa med in till honom ;s så jag tänkte sitta kvar i bilen en stund... nån minut efter att Emma har lämnat bilen och typ precis kommit in till Robert, känner jag hur asså det typ knakar eller nå från bilen? sen kollar jag ut å då ser jag hur bilen sakta, sakta, sakta börjar rulla BAKÅT?! asså fatta paniken... och ehe jag är inte så bra på bilar och sådär, men jag försökte iaf få i handbromsen, men tror ni det gick eller? Nää, den va ju trög som in i helvete. Så jag typ hoppar ur bilen fort som fan. Å lixom håller i bilen så att den inte ska rulla in i bilarna bakom ;c så skulle jag ringa till Emma, men då hade jag inga pengar på telen och eftersom min mobil är cepe så stänger den av sig efter man försökt ringa nån...så de tog ju ett tag innan jag fick tag på henne! Som tur va kom hon snabbt utspringande till mig åh satta sig i bilen. Haha... Så himla sjukt! Och är det inte typiskt att det ska hända just mig?
 
Hade inte så mycket mer att säga nu! Förrutom att jag tänkte väl sova snart :)
Så godnatt ♥ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0