My name is Bond, James Bond

 
Hejhopp! Åhå, jag som hade kommit igång hyffsat bra med bloggningen inte sant?
Nä, men de blir så mycket i skolan å sådär va. Och är ju inte hemma på dagarna så kan ju inte blogga då. Så det får bli lite som de blir med bloggningen... tyvärr! Hoppas ni klarar er ändå ;) Ni undrar säkert varför jag valt denna bild dagen till ära? Jo för vi ska nämligen ha Donner olympiaden på vår skola imorgon. Och då blir man uppdelade i lag så ska man tävla i massa grenar! Var hur tagg som helst förut på de här... till jag fick veta min grupp -.- hoppas alla stannar hemma så jag får byta grupp, haha. Aja. vi ska ha ett tema och då var det "filmtema" och eftersom min grupp inte kom på nå bra, sa vår lärare att vi kunde ha James Bond tema. Alltså förlåt men HAHAHA... sämsta temat någonsin. De lär säkert inte va nån som klär ut sig heller.. Men aja får väl se hur det blir.
 
Måste även säga detta!!! Ikväll har jag gått i 45 minuter på rullbandet ;D duktigt vaaa?! Tycker iaf jag. Men nu ska jag se lite mer på färjan, #geek#! Så sov gott, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0