Farmor & Farfar <3



Jaja, jag vet hur mycket ni Ä L S K A R mina cambilder inte sant ? ;) nja okejrå. Men hade inge andra..
Och nu tänkta jag berätta varför de blir dålig bloggning idag (kanske är enda inlägget :s) För om typ fem minuter ska jag dra till farmor och farfar, med Nicklas och Sandra. Så bjuder dem på mat, och efter bjuder dem på bowling. Jävla snälla dem är. HIHIIHIH Gillar dem såå mycket ♥

Och ikväll ska jag till Alexandra och Gabriella, å ska sova där å lite så! ^^ Massa mys. Så får se hur det blir med bloggningen. Hare bra, de ska jag!
PUUUUUSS♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: JAG SAKNAR DIG MED, ska du veta!!! :(

jag vet.. allt blev lite knas när jag var nere sist, för jag hade inte sagt till så många att jag var nere. för jag var "sjuk" från skolan hemma iåhus för att åka med mamma.. men jag LOVAR av hela mitt hjärta att isommar så SKA vi träffas <3

2012-04-13 @ 18:41:30
URL: http://milooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0