cptråkig dag

Haha, kom precis på att jag alltid vill börja med att skriva godmorgon...
Men de är ju inte direkt morgon nu, right ? Men det är väl för att jag vaknar runt 12 när jag är ledig (eller jag blir väkt kanske man ska säga) Har redan hunnit prata med Syster åh älsklings Nova idag :D då dem ringde och väkte mig vid typ 10... Och heh var väl ganska dryg mot dem ;o men var fruktansvärt trött då jag kom i säng AS sent .... Ajjabajja. Men dem rigde iaf, fast sen somnade jag om till 12... Och nu har jag ätit lite lunch å sånna grejer. Tänkte snart ta en liten dusch, sen klä mig, sminka mig å lite sånt tramms... Men måste smika mig annars känner jag mig så RISIG... haha. Annars då ? nje, händer väl inget speciellt tror jag -.- kommer säkert bli en cptråkig dag :( fast, man kanske ringer nån av systrarna Dahlby och drar ut en sväng. Får se.
Haha, jag och Gabriella har typ alltid såhär att vi brukar ut och gå på söndagskvällen ? vet inte varför har bara blivit så. Näe, nu tänka jag dra i duschen som jag skrev tidigare.
Lär väl möjligen uppdatera mig lite senare. :)
Ha det bra, det ska jag.
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: ping lowhngren

plugg blire nog idah :/

2012-04-22 @ 14:15:09
URL: http://pinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0