Ännu en skoldag

Tjenis penis.
Allt bra idag eller ? -
här är de väl helt okey. Ännu en skoldag, så trist. Alltså så mycket som jag vill skippa skolan nu har det nog aldrig varit förut. Vill bah ta sommarlov nu typ... men det vill väl dem flesta. Så skoltrött så det finns inte. Men det är bara att bita ihop och gå dit. Idag har jag kommenikation hela dagen tror jag... var inte med sist men då höll dem typ på med teckenspråk eller något sånt. Vilket vi skulle göra idag med. Men det är nog ganska roligt :) Hehe, fast nu märkte jag att klockan var väldigt mycket... hinner inte sitta här nå mer just nu. Ska ännu plata håret å grejer. Men vi hörs, soon.
Ha det bra, det ska jag.
PUSSS♥


Kommentarer
Postat av: ping lowhngren

mihihi aw<3^^

2012-04-23 @ 20:55:59
URL: http://pinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0