Börja Träna.

Okej, nu äre såhär va.... att jag måste komma igång med nån sorts träning. Inte för någon annans skull, utan för min egen :). Så jag ska/vill börja gymma, vilket passar perfekt för vi får gratis gymkort av skolan typ. Men problemet är att jag inte vill gå ensam... och det finns inte en jävel som vill följa med typ! That sucks.
Men tycker oftast att det är skönare att träna själv, bara att jag inte vill gå dit själv dem första gångerna typ. Sen äre väl ganska chill, i think. Japp det va väl de.
Jo juste, ska försöka skära ner lite på godiset me. Så bjud mig inte på sötsaker är ni himmla snälla.

Aja nu ska jag väl inte göra så mycket, måste igentligen börja på en läxa, men de gör jag senare. Hare gött.
P&K Moa♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV; Naj fisatan tror int de va xD <3

2011-09-22 @ 11:21:21
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Gabriella u knoow! ;)

jag vill! om det funkar! har tänkt på det i flera år typ :D

2011-09-24 @ 17:08:25
Postat av: Sandra

HAH! jag vet en du kan gymma med xD ;) <3

2011-09-24 @ 23:34:51
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0