Woow, vilket samtal...

Heejski!
HAHA, kan ju börja med att säga att jag fick värsta samtalet inatt... lite roligt, fasst ändå ganska jobbigt att prata me han, när han va som han va jao. Hah, shiit va han snacka  mycket och typ mega snabbt, hängde inte riktigt me va... Han måste ha tyckt att jag var f1 dryg (vilket jag var ;o) men var så sjukt trött. Och lägga på fick man inte häller... Aja lite roligt ändå.
Såå, vad händer idag då? - jo jag ska väl chilla lite, och dammsuga typ de? hah, sooft dag. Men man får ju ta de lugnt nu en hel vecka, de e ju ändå loooov. WOHOOO. Nu ska jag vänta på att Sandriis kommer in på skype ;)
Puuuuss, hare bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

As kul att dom var med varandra när vi snackade med dom xD

2011-10-23 @ 18:19:12
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0