Jag har så ruulig humor när jag är trött, right ?

Vill ni se en super rolig video? klart ni vill.

HAHAH! visst var den ruulig ? ;)

I alla fall om man Heter Moa, ser den på natten när man är som mest övertrött!


Har knappt orkat mig ur sängen idag, jo men bara för att äta lite frukost. Det här känns som att det kommer bli den drygaste mest segaste lördagen på länge.. vet inte varför men bara har de på känn. Men sen har ju redan typ halva dagen gått. Men tänkte snart hoppa i duschen, klä på mig, sminka mig osv. Inte för att jag ska bort eller nått, men känner mig f1 ofräch. :s
Sen får vi se vad jag hittar på. Kanske blir att checka nån film? men har redan sett alla mina för många gånger-.-.
Men nånting blire alltid.
Hare gött mina fina.
KYSS♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Rihanna, beyonce eller någon annan cool ;) Kram

2011-11-13 @ 16:41:28
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0