Ehh-hehe.

Ni behöver inte ens säga vad ni tänker om tha guy i mitten...Helt motherfucking snygg, vavava?


Idag var jag ju hemma, och hade hemstudie dag like always. Fast de blidde inte långta läxor gjorda.. Bra va ? fast nää... Haha ni skulle sett mig inatt. Jag som är så sjukt mörkrädd osv. Så hörde jag nått jätte högt pipande :o Och jaa, gissa själva om jag vart rädd xD så jag drog ner till undervånging och la mig på soffan och sov.. Och sen visade de sig att de var brandalarmet som hade slut på bateri, och därför de lät så -.-'.

Aja, försöker glömma de där nu ;) Nu ikväll satt jag och föröskte se på Berg flyttar in.. och tror ni de gick eller ? :o Neej... de e nå fel på mottagningen, så bilden och ljudet bah hackade som fan. Så nja de gick väl inte så bra.

Nu ska jag väl sitta en stund här, sen blire å sova.

Kyss!


Kommentarer
Postat av: Klara

Grymt vacker människa! <33333

2011-11-28 @ 08:05:02
URL: http://bringmetohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0