Regn- men jag har det bra!



Okej.. det regnar, men jag underhåller mig med lite underbar musik.
Och har ännu inte klätt på mig, trött? åhjaa ;)
Senare ska jag åh lille bror spela lite wii tror jag... Sen har jag väl inte så mkt mer planerat.


Jag vaknde vid typ halv tolv idag... hehe bra att man sover bort typ halva dagen... ;) ehh va gör de då, har ju ännu lov några dagar till. Börjar på tisdag, typ as nervös ;o men ny skola, nya klasskompisar (känner bara en som ska gå samma linje) ahh ALLT e nytt.
Och, kan ju säga att jag har inget att blogga om, så om de inte dyker upp nått inlägg på nån dag så e de därför!

Men jag hoppas ni har de bra ? Även ni som börjat skolan ;) och anntar att de e dem flästa.
Men vi höres och synes!
P&K Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0