Ett tag sen jag blogga sist...

Heeej!

Saknat mig ? haha jag har ju typ inte bloggat på as länge. Men har inte hafft nån ork.

Så vad har hänt sen sist jag skrev, började skolan förra tisdagen. Det var ju inte direkt bästa klassen jag kom i, men idag tyckte jag det funkade bättre i klassen , vi skrattade och hadde det hyffsat bra.
Jag fick även reda på att jag har en b-kusin (vet inte vad ni kallar det för på fastlandet, pysling ? haha) i klassen, som till och med har samma sjukdom som jag. Vilket känns skönt, hoppas att vi kan bli bättre vänner för hon verkar trevlig hihi.
Och jag hadde mina första lektioner idag, och vi har redan fått två läxor -.- men jag har ju hemstudie dag varje onsdag, så får la passa på att göra lite läxom då.


Jag idag, i min super sköna stickade tröja som jag köppte igår.

Men vi höres och synes!
P&K Moa♥


Kommentarer
Postat av: bortavidmolnen

du e så söt !

2011-08-31 @ 16:03:10
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0