Paradise hotel in my ♥!!

Hejj alla fina!

Idag har min dag nästan bara varit musik lektioner haha.Först övade vi lucia
(eftersom vi ska ha det på fredag-.-).Sen hade vi två andra lektioner av musik hehe men så äre att gå i musik klass:D. Sen hade vi spanska och de e värkligen AS tråkigt....Sen har jag inte gjort så mkt mer.

Ikväll blire att se på  PARADISE HOTEL haha de så sjukt kul ;D.

Oh juste behöver ett par svarta byxor till imorgon vilket kan bli ett problem eftersom jag inte har några! så äre nån som har till låns så är de bra HAHA ;)!.


Har inget mer att säga nu så herå.

P&K Moa

Kommentarer
Postat av: sofia

okej:) jag gör ingenting just nu :D

2010-12-09 @ 17:51:46
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; tackar ;) hur är det?

2010-12-12 @ 15:22:35
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0