Inspirationsbild. Check.


Dagens inspertionsbild! och ja, jag är avundsjuk på alla tjejer med långt fint hår. Vill me ha!!
 
Hejsan babes! wie, jag gör ett inlägg. För första gången på, ja jag vet inte hur länge? Sorry for that. Men ni ska veta att jag har tänkt att skriva flera gånger, som igår... Då påbörjade jag ett inlägg tre gånger. Men raderade det lika snabbt igen. Och så har det varit många gånger nu. Men ja, har inget att skriva, och tycker det är ganska tråkigt fucktiskt. Tankarna fanns även på att bara radera bloggen. Fast efter många om och men, beslöt jag mig på att ha kvar den. Thihi, bra va? ;)
 
Idag är jag nog den enda som inte ligger bakis hoho. Och då tänker jag speciellt på min kära vän, ja! Känn dig utpekad ;) haha. Nä, men alla verkade va ute igår... Iaf om man läste fejjan å så va. Själver satt man hemma och tjockade sig med chips å grejer med mor & far! Såklart var även körslaget på. (<--- tönt, hah!) Nä men en lärare som vi har på min skola är faktiskt med i Gotlandskören, så då måste man ju kolla. Och dem blev ju kvar en vecka till. ASABRA!  Nu ska jag sminka mig å klä på mig lite kläder. För kvällen tillbringas med bästis.
Ha det bra! PUSS♥

Kommentarer
Postat av: amanda

du är ond:) pussssssssssss

2012-09-16 @ 17:54:36
URL: http://nattstad.se/amandawahlgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0