Pretty little liars

Måndagmorgon... åter igen. Min varma säng ropar efter mig...Huvudet snurrar lite extra mycket, och hostar
gör jag med. Så helt frisk är jag inte än tror jag! Men jag tar min till skolan ändå, duktig som jag är.
På schemat står det matte och idrott. Ser fram emot att ha idrott, som vanligt. Men matte njaa... Alltså det är nästan helt omöjligt att ha matte en måndagmorgon... tar ju lixom nån timme innan man kan komma igång och tänka ordentligt -.- så ja vi får väl se hur det går.
 
Sen är jag väl lite extra trött eftersom jag fastnade vid en serie igårkväll!
En sjukt bra serie som ni BORDE se, om ni inte sett den dåra. Och det är Pretty little liars.
Sjukt bra, så se den!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jo jag hade för mig det men va inte säker, för jag funderar på att ta hål där men är rädd att det ska göra jätte ont... men tycker det är så jäkla snyggt så vill bara dö! Men ahr du haft några problem med det osv? för jag har tagit uppe i bråsket i örat och hade ont typ hela läketiden...

jag kommer i sommar, vill du ses då? <3

2013-01-28 @ 08:32:45
URL: http://milooon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0