Hockeytöntar

Well, jaha... är det dags att bli sjuk igen eller?
NEJ tack... jag orkar inte va sjuk, inte nu. Började redan imorse med halsont, och under dagen har huvudvärken växt fram. Skall egentligen till läkaren imorn för att ta prov och ladda ur min pump och lite så. Säkert blodtryck med. Men mår jag inte bättre imorn så får mami ringa och ändra min tid hehe. Är inte så pepp på att åka heller, eftersom jag ska vara där kvart över 8. Och eh, de tar ju ca en timme med buss så. Får se imorgonbitti hur det känns då :)
 
Men måste va frisk till på fredag iaf. För då blir det hockey med Sandra igen! Hiho, så jävla kul... Vi har ju blivit värsta hockeytöntar på senaste ;) eller inte... men några hockeymatcher då och då blir det faktiskt.
Annars har jag inte mycket att för tillfället! Förutom att jag just nu sitter å myser med lite te och kollar på Mia på grötö. Sjukt bra :) PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0