Första inlägget för i år.

Första blogginlägget för i år! wiie.
Kan ju säga att jag firade nyår med bästis och hennes polare. Riktigt roligt. drack, sjöng, roligt folk, raketer! Åh ja, allt va toppen.Efter det stannade jag hos bästis i två nätter, vi har badat jacuzzi, gymmat, kollat film, och ja lite sånt mys va. Så början på 2013 började helt klart bra! Nu hoppas vi att det förblir så också.
 
Har tagit en promenad idag . I regnet till och med. Men det hela slutade med att jag fick ringa Sandra. Haha, varför jag gjorde de tänker jag dock inte säga. Mihihi ;) Nej, men nu har jag iaf varit hemma en stund, ätit lite mat och nu sitter ja å lyssnar på  musik. yesyes! Livet leker ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

fin är du moa!
jag har en fråga, har du tagit hål i örat på Tragus (va tvungen att googla för att hitta vad det hette) och ifall du har de, gjorde det ont?

saknar dig <3

2013-01-27 @ 13:54:13
URL: http://milooon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0