Vila i frid du bästa Nicklas hocker ♥

Jag kan inte tro att det är sant. Det får inte... Allt är bara så sjukt!
Men dem har ju hittat honom & allt. Vår älskade Nicklas Hocker!
Alla har vi ju haft vårann kändis förälskelse... Och Nicklas va en av mina. Och att han nu, vid så ung ålder är borta. Är så jävla sjukt. Hoppas du har det bättre nu där uppe i himlen. En saknad ängel va du. Och nu en av dem vackraste änglarna. Ni kanske tycker att det är lite konstigt att jag blir så ledsen över någon jag inte ens känner? Ni får tycka vad ni vill. Jag tyckte och tycker fortfarande att han är en av världens absolut vackraste underbarste människor, orkar inte ens va inne på facebook för tillfället för det enda som skrivs är om Nicklas just nu´, och varje gång man läser nått om vad sam har hänt känner jag hur tårarna börjar rinna ... Och skänker alla tankar med massa kärlek till Nicklas familj och vänner som nu har förlorat någon som honom. Vi kanske ses nångång Nicklas. PUSS, vila i frid du underbara ♥
 
Vi hörs nån annan gång. Just nu, pallar jag inte göra nått...
Lånad bild från googel. Sinnes vad vacker han är , finaste ängeln♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

:'( vila i frid <3

2012-09-23 @ 23:45:58
URL: http://screwuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0