Fest hos Abdullah Δ

Audition:%20Grit%20Licks%20-%20Fest%20hos%20Abdullah
Bara för att ja kan, och tyckte de här snubbarna från X Factor va så jävla sköna!! Hahah dör <3
 
 
Gokväll fina ni. Min dag har väl varit helt okej, har fotat hela dagen! Vilket fucktiskt inte va så jätte tråkigt som jag trodde. Men det var nog för att jag hade så bra sällskap. Lilla Saris hihi. Och ja, vi gjorde fan inget annat idag haha. Men de va riktigt skönt med en sån här dag då man inte behöver anstränga sig. Kanske kommer börja gilla måndagar och mitt iv val... som jag förut hatade. De blir väl till att se.
 
Kvällen tillbringade jag vid teven och en kopp te. Såg X factor såklart ;) De är fan as bra. Men det är väl bara nu i början man kommer följa de. Eftersom de är auditions som oftast är roliga. Sen blev de ensam mamma söker...Ska nog snart sova tror jag. Så vi hörs snart, PUSS & godantt. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0