En av dem värsta dagarna på hela året? ohoj.

Usch. Ingen bra morgon alls... bara går runt och tänker på att det är en utav dem värsta dagarna på hela året idag. Yesbox. Klassfoto, alltså finns det nått värre eller? Visst är det säkert ingen bigdeal för dem som alltid blir bra... Sen finns det ju dem som fucktiskt aldrig fastnar på bilder. Like me. Haha, knappt mina vänner får ta kort på mig för att jag aldrig blir bra på foton. Speciellt inte, skolfoton. Nej, vill bara krypa ner i sängen igen tills den här dagen är över. Visst har det varit väldigt frästande att stanna hemma. Men nä, duktig som man är går man dit iaf. Och jag gjorde ju det stora misstaget att sova med fläta inatt. Men eftersom jag duschade ganska sent igår, är såklart ännu håret fuktigt :c Så mitt hår är kaoZ idag. Toppen... haha gud vilket bitterfitta ja är. Nej nu blire å dra på fejksmilet å sätta framför kameran. Wish me good luck. Behöver det !
 
Biiiiig NO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0