Better to be hated than love, love, loved for what you're not.


 
Hello sunshine! Idag klev jag upp halv ett, eller aa mami väckte mig. Men det var väl tur det annars hade jag säkert sovit mycket längre... Gick upp åt lite frukost/lunch sen gick jag tillbaka till sängen, haha. Känns ju bra ;) Och sitter fortfarande här, men finns de nå mysigare än att sitta under ett varmt täcke? och ja, jag fryser idag... vaknade även med lite huvudvärk! men det börjar gå över nu, som tur är.
 
Som ni som läser min blogg säkert redan vet så är ju min skola lediga på onsdagar! Och det mina vänner är såå sjukt skönt med en ledig dag mitt i veckan. Hallelujah. Skulle aldrig pallat skolan utan onsdagarna haha. Eller aa helt lediga är vi ju inte... Det är meningen att vi ska ha hemstudie, men har inte dirrrekt så mycket att plugga just nu. Förutom att vi har prov i historia på tisdag. Men känner att det inte är nån mening med att plugga på det nu. Kommer bara glömma allt. Så pluggar lite i helgen ist mihihi.
Nu ska jag fixa med lite annat. PUSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0