Torgdag, ohyes!

Ajjemen, det var marknad idag! Så himla mysig stämmning, och man träffar fan hur mycket folk som helst som man kännde till. Eftersom jag va ledig idag *skrytarN* höh... aa va ju ledig, så då kunde jag tillbringa hela dagen på marknaden! Hur bra lixom? Så började morgonen med att jag hade försovit mig... Men aa, det löste sig ju ändå. Sen drog jag upp å mötte Bengan ;) haha.... Vi gick på hela marknaden på typ en kvart. Va inte så intressanta grejer om jag säger så. Så vi drog hem en stund till Bengan då och chillade gärnet. Sen blev det att fara till Emma vid halv fyra för att vi skulle gå med henne på marknaden. Sen kom då, Ted, Adam & Filip <-- görsköna människor! Haha.... Så vi gick runt där lite, åt, & åkte karusell ;) höhö, standard. Får väl se om jag har nå blåmärken efter det...
Superdag!
 
Har även kommit på, att jag måste blogga varje dag... Annars blir det sånna här långa bloggpauser hela tiden! Men bloggar jag varje dag så blir det som rutin jö. Så ska FÖRSÖKA göra så gott jag kan c:
Ska snart sova tror jag, så godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0