Heheh

Oh my dear, hejsvejs!
Börjar med att fråga, va de bara jag som höll på att få cepeanfall på alla som spammade fb igår?. Sluta, bara sluta. Okej? Man behöver inte få värsta anfallet & skriva "wiho JAAAA sverige. gogogo!!" osv -.-  Tror att alla vet att de va fotboll och hur det gick. Men snälla chilla. Sjukt störande. Så nu vet ni. Men ja, de är såklart inte bara fotbolls statusarna som är störande. Varje gång det händer nått, fotboll, hockey, första snön? Så ska det skrivas om... whoopwhoop. Spyr på er.
 
Men (vi kör en vändning här) ska inte va sur. Snart, snaart är det höstlov. Toppen, längtar så. Slippa plugg, äckliga lärare blah. Bara ta det lugnt umgås med vänner osv. Och vet ni, min bästa barndomsvän som har flyttat ska komma till Gotland på höstlovet troligen. Så då ska jag antagligen träffa henne, fika eller nått annat mys. Åh, så härligt. men juste, tror inte vi har lov samtidigt? :o hmm, de brukar ju inte vara ¨de... aja, ska försöka träffa henne iaf. Nu ska jag göra lite annat. Puss ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

försvann du på kamrat?

2012-10-17 @ 19:48:56
Postat av: Sandra

GOOO SVERIGE GOOOO FYFAN VAD HÄRLIGT SVERIGE VILKEN JÄVLA VÄNDING!!! :DDD 4-4 !!! HAHAHAHAH :)))))))))

2012-10-17 @ 23:16:42
URL: http://screwuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0