Spring i benen.

Helt slut. Lite roligt med tanke på att jag faktiskt inte gjort nått ansträngande idag iskolan, först hade vi bara lite information om den nya kursen i skolan som började idag.  Tror nog att det kan bli en rätt rolig kurs :) Min lärare sa till och med att jag hade lite förtur med den här kuresen eftersom jag va den enda i klassen som ville bli förskollärare. Och det har mest med den utbildningen att göra. Så ja, jag klagar inte!
Senare på eftermiddagen så har jag sett  på när några av mina klasskamrater har hållt lektion för yngre barn. Va ganska roligt att se hur dem höll lektionen. Förutom att jag hade väldigt mycket spring i mina ben när jag såg att dem andra fick springa, hoppa och allt sånt jag också vill! Hade helst bara sprungit ut på planen och varit med... Men ja, som ni hör -  Ganska lugn dag :)
 
Sitter och kollar på andra avenyn just nu, heelt underbart bra! Skulle göra vad som helst för att det skulle gå igen. Thihi. Annars händer det väl inte speciellt mycket denna kväll. Ta det lite lugnt, kolla serie, städa lite kanske.
Hoppas ni har haft en bra Tisdag, PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0