Miss Li - Dancing the whole way home

Åhheej. Så va det måndagmorgon, igen.
Vaknade med en väldans huvudvärk, som nu börjar gå över iallafall. Som tur är. Men har inte nån större lust att åka till skolan. Ska ha foto hela dagen. Ohgod.... Kan det inte bara bli heeelg NU tack.
 
Jaja, de är väl bara att ta sig i kragen och dra iväg, jippii! Måste platta klart håret, och ska ännu välja nån tröja att ha på mig idag. Känner jag mig själv rätt så kommer jag stå här i sista minuten och ha panik för att jag inte vet vad jag ska ha på mig... Mitt dagliga dilemma.Ohyes. Är det inte konstigt? att man har hela garderoben FULL med kläder, men man har ändå aldrig nått att ha på sig? Nä, ibland hadde det varit lättare att va kille ;)
Nu måste jag skynda mig, så hoppas ni får en bra dag. Hihooo.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0