En söndag precis i min smak!

Fantastiskt slut på helgen. En söndag precis i min smak!
Lite matteplugg, eller har faktiskt räknat ganska mycket i helgen! Tillsammans med favorit serien, thihi hur bra? plus så fick jag mami att göra stuvade makaroner, gosh.. så himla gott. Btw, så har jag och matten för en gångs skull kommit överens hihooo. Så nu ligger jag före i boken än vad vi ska :D känns hur bra som helst.
kvällen väntas solsidan, veckans höjdpunkt? haha ja nått sånt. Annars vet jag inte riktigt, bara kopla av dom sista timmarna av helgen. Ohyes.
 
Men bloggningen kommer och går som ni märker. Ibland skriver jag inte nått på flera dagar, samtidigt som jag ibland får lite ryck och gör tre inlägg på en dag? bryr sig på vilket humör jag är på och tex när jag är i skolan så väljer jag att inte blogga! För att hänga med lite i plugget, så bra jag kan iaf :)
Hoppas ni får en toppen kväll nu! PUSS♥
 
 
Riktigt bra cover av Miss Li!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0