vi hörs - snart.

Eeh-heh... kände att jag var tvungen att göra ett litet inlägg.
Såhär ligger det till va, mitt internet har fukkkat ur helt... Därför jag inte kan blogga, och vem vet hur länge de är borta lixom :( Och på måndag åker ju jag till Göteborg, så nu kommer jag ju inte blogga på jätte länge tyvärr.
Btw, så stannade jag hemma från skolan idag, då jag kände att åka dit för att göra räster på läxor inte va så nödvändigt. Kan ju lika bra göra dem hemma. Så ska snart sätta igång med det.

Förövrigt så har jag införskaffat mig en liten piercing i tragus, jajjamen. Har velat haft de i typ två år nu. Så det var väl på tiden, tycker ni inte ? Yep. Nu måste jag börja plugga, vi hörs när mitt nät funkar. Vilket jag hoppas är snart!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0