Okeej, kommer va rädd för katter resten av mitt liv nu.

HAHA, okej jag skrev ju häromdagen om en mardröm jag hade haft. Men skulle bara berätta om en helt psykad dröm jag hade inatt. Konstigt nog har jag börjat komma ihåg vad jag drömmer, har jag knappt gjort förut.

Okej den va såhär... Först började det med att Sandra å hennes föräldrar kom hem till oss och hälsade på, men aa dem tog med sina katter. (och ja, du hade två katter i drömmen) Och i drömmen var dem lixom inte små å söta, dem va typ stora som hundar å den ena va prickig den andra zebra randig. Sen så va dem hemma hos oss å sådär blahblah... men sen märkte jag å Sandra att en av hennes katter hade fått kattungar ute på vår tomt. Och aa, dum som jag var tog jag upp en. Hehe, skulle jag aldrig ha gjort. För då blev mamman till kattungen feeett förbannad å började jaga mig igenom HELA huset :s asså den va fett läskig. För vart jag än gömde mig så hittade kattfan mig. Och typ dödade mig, näe inte dödade men nästan så asså. Gick värsta till attack å klöste på mig å va as farlig :o Men när Sandra kom va den as snäll å gick å strök sig runt hennes ben å allt .... Och aa, sen skulle jag gå ut i ett annat rum å stängde dörren efter mig. Då började katten klösa på dörren, och jaa... så jag fick hålla emot as hårt för att den inte skulle komma in i samma rum som mig xD men såklart kunde den tydligen öppna dörrar -.- Sen kommer jag typ inte ihåg mer av den drömmer men... hoppas jag överlevde iaf!
HAHAHAHAH fett cp dröm asså...

Sandra.... din katt är farlig!

Bild: We♥it.


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAH! vilken dröm alltså xD

2012-05-08 @ 13:29:37
URL: http://screwuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0