Nationella idag.

God morgon finisar!
Uppe med tuppen idag, fast min buss går inte förens 10 över 10 till hemse. Sen ska jag typ gå runt där som en luffare bah åh göra ingenting. -.-.... pappa ska köra mig till skolan, eftersom dem är efterblivna och inte kan ta in kloka skolbussar. Skadad skola. Men måste faktiskt ta mig till skolan idag, för det är lixom bara tagga nationella prov idag... eller vad är det jag säger. Kommer gå cpdåligt.
Kan ju säga de här till Sandra om du läser: ÄR DU VAKEN INNAN JAG ÅKER TILL HEMSE, RING MIG TYP!
FÖR DÅ LÄR JAG KOMMA HEM TILL DIG ETT TAG. Istället för att dra runt som en luffare.
Ska snart duscha tror jag, men måste se klart gårdagens avsnitt av Big Brother som jag missade pga hockey. EHE.... Hoppas ni får en bra dag iaf!
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sitter å väntar på dig ;)

2012-05-16 @ 10:37:49
URL: http://screwuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0