Se Timbaktu LIVE.

Tjingeling!
Det är söndag, avskyr söndagar dock.... eftersom det innebär att det är sista dagen på helgen. Yep, skola imorgon igen. Jag har inte varit såhär skoltrött i hela mitt korta liv, någonsin. Måste egentligen plugga men förfan pallar inte. Hör själv... PLUGG, hur lockande lixom ? :c Inte så mycket nej. Dåligt väder är det idag också :o Kan det inte bara bli sommar och sol NU tack. Skulle ju inte vara helt fel.
Fast aja, vi har ju inte så länge kvar i skolan faktiskt! Wii, + att jag snart om nån vecka drar till Göteborg. Asså kan man annat än att älska GBG? :D ska se när min syster tar examen och lilltjejens skolavslutning.
Ska bli awesome, desutom ska vi dra till liseberg med. Har bara varit där en gång innan, så ska bli sjukt kul.
Och igår så skrev min syster till mig att Timbaktu ska uppträda där den dagen vi ska dit. LYCKA. Har alltid velat sett honom live.


Fatta vad kul att få se han uppträda live :') ↑

Nu ska jag hitta på nått annat. Ha det bra.
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0