hemma igen

Shit, är hemma I G E N ? alltså... dem kommer fan snart dra in mitt studiebidrag eller nått.
Missar en jävlamassa just nu. Somnade typ inte förens halv tre för jag hade as ont i magen. Vaknade seriöst vid 5! och då vare 10 gånger värre. Känndes typ som jag skulle spy. Hmm, jag kunde varken stå, sitta eller ligga utan att jag hade sjukt ont. Antingen äre väl mensvärk , men vettifan asså. Det här känndes mycket värre.
Nu har det iaf gått över ganska mycket, dock inte helt men aa. Har iaf fått i mig en macka å en kopp te.

Så idag får det bara bli en lugn dag, så jag blir bättre!
Så jag kommer tillbaka till skolan, inte för att jag längtar. Verkligen inte. Men missar så mycket bara.
Ha det bra puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0