Hah, har typ duckface på alla mina bilder...



Heej fina.
Vet att de här kanske inte är så förvånande, men är hemma idag :(
Haha, shit vad jag missar mycket från skolan nu för tiden. Men mådde otroligt illa imorse. Alltså jag vaknade typ vid 20 i 6 ? asså ärligt ? fett tidigt... vaknade då eftersom jag mådde illa å grejer. Men somnade nästan direkt igen. Men jag har typ varit uppe sen 8 idag :/ och  vad gör jag egentligen vid datan nu lixom ? feetaste vädret ute. Fast, känns ju kasst att jag mådde dåligt just idag.. för jag och bästis hade tänk å dratt till glassbaren å ba skekt vid hamnen. Skulle vart så mys. Men får bli en annan dag. Snaart.

Näe, nu ska jag ta och göra lite kaffi. Göött.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0