Gosh, vilken värme!


Alltså jaa :') har ni sett något så gulligt eller ? sa ju att jag skulle ladda upp en bild på den, och tja... här är den.

Dagen har varit så jäkla slapp, soft och allt de dära ni vet. Kom till skolan vid nio, hadde morgonssnack om vad som sker i veckan... Får reda på att vi inte har någon lärare ( inte så ovanligt, dock) Så vi fick en gruppuppgift att göra som tog ca en 25 minuter att göra. Drog hem till Sandra ett tag efter att jag luffat runt på Hemse helt alone i gassande solsken. Inte för att klaga eller så... men hade ändå BARA svarta kläder på mig idag ;o snacka om varmt! Vi drog ut på hemse och åt glass och bara hade det gött. Sen vid typ halv fyra skulle jag klippa mig :'( gosh, det är sååå himl kort nu. Ni lär säkert inte se så stor skillnad men jag som har sparat till ganska långt hår, blev fett ledsen när hon skulle "toppa" det... Aja nu är allt slitna borta iaf. Skönt.

Juste, bästa mor min fyller ju år idag! Grattiiiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0