Damn, killar alltså


Bild tagen igår hoh.

Gårdagen blev väldigt lyckad, fint väder & springa runt i staden med bästa. Nu är det sommar.
Och hehe, sommaren på Gotland är den bästa. Det lovar jag er. Gillar egentligen inte turister, fast.... har väl inget emot alla killar som kommer hit, jösses alltså! Så Sandra säg till när du kan så drar vi in till stan haha ;)
Åh föresten så hittade jag ett par ursnygga solbrillor, kärlek vid första ögonkastet. Dem va leopard mönstarde ( meh, standard) as fina va dem. Kanske slänger in en bild på dem sen. Ska förmodligen köpa dem på måndag.

Idag annars händer väl inte så mycket, ska kanske träffa Alexandra en sväng. Hah så jäkla skön tjej det där. Visste ni att vi har varit bästakompisar sen vi 6, fett länge ju :') Hoppas vi träffas idag iaf, skulle va skönt att få snacka av sig lite grejer! Sen ska jag väl städa lite innan mamma får cepe på mig. Ja, det var väl det antar jag.
Men ha det bra, det ska jag.
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0