Antingen för varmt eller för kallt, aldrig nöjd ?


Frida Amundsen - Closer.

Heej fina. Dagen har varit varm, chill, varm, mysig och mera VARMT! ohgod säger jag bara. Konstigt att man aldrig kan vara nöjd va ? Antingen är det för varmt eller för kallt. Och ehe, trivs inte så bra i solen asså ;c
För blir ju inte ens lite brun även om jag skulle försöka mig på att sola, vilket för andra sidan är dötrist... kan inte vara stilla så länge så jag skulle blitt brun... så får typ ha långbyxor hela sommaren så jag inte inte disstraherar de i trafiken. Vem vet dem kanske blir bländade av mina likvita ben å så händer de värsta olyckan i trafiken... pga mig :o man vet faktiskt aldrig. Dock hörde jag att det faktiskt är okej att vara vit om man är rödhårig, så lite chill är det ju ändå!

Vid halv 8 drar jag på pärkträning, lär väl säkert bara bli jag och en till eller nått. Skulle inte förvåna mig. Menmen... Nu ska jag byta lite kläder och så innan jag tar cykeln till träningen. Ska faktiskt bli jäklit skönt att få slå några bollar nu ikväll!
Ha det bra, det ska jag. PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0