Ett par blodiga skor Och en växande skuld bror .

H3LL0 !
Blir ni som jag helt förvirrade utav min bloggning ? ;o alltså ibland faller lusten in, som nu. Ibland kan det dröja flera dagar emellan varje bloggning. Jaja, kanske bara kanske får ändra på de. Well... vet att ni hört det förut, Men vi får la se vad som händer.
Idag var det ju sista praodagen :'( alltså ni förstår inte hur ledsen jag är över det. På riktigt. Jag menar fick ju lämna alla mina nya små homies! dem är fiiiiina. ♥! Höhö, och sen inte för att skryta å så men jag fick ju ganska mycket beröm av personalen å grejer, hur pepp blir man inte då på att jobba?! Dem sa även att dem hoppades  att jag kom tillbaka någon gång, och att det var synd att det var så kort praktik... Men JA lätt att jag kommer tillbaka!
Efter praon drog jag hem till Sandra ett tag... chillade där, drog hem, åt och sen drog jag ut i slingan å gick lite. Tre varv blidde det, igen ;) men måste ju börja träna för fan.... Glömmde till och med min godispåse hemma hos Sandra, vilket kanske var lika bra ? jo de vare. Så Sandra om du läser de här. DU FÅR DEN! något där i måste de ju finnas som du gillar.
Blahblah... Jaha o vad ska jag skriva nu ? nothiiiing more. Kommer inte på något som är viktigt att berätta.
(HAHA, som om nått jag skriver e viktigt x3)
Ha de bra fan!
Pöösss.

Kommentarer
Postat av: bortavidmolnen

med dig vid min sida klarar jag allt! <3

2012-03-14 @ 19:41:40
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/
Postat av: bortavidmolnen

love u homie! <3

2012-03-14 @ 19:41:48
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0