Åå herre.. 05.50.

Haha åå, vill gå till baka till min underbara varma säng. Fattar inte att jag är uppe så här tidigt, på lovet ;o
Men nu ska jag och Sandra (otroligt att jag fick me henne på de här, gå upp så tidigt) Men jag ska till sjukhuset halv nio. Och bor man fem mil på en ö där det aldrig går några bussar :( aa då får man gå upp så här tidigt.
De suger ju ganska hårt.
HATA, sköterskorna som tar en sån tid när dom vet att man har lov och dom får ju faktiskt tänka på att alla inte bor i staden. åååååååå, skott i pannen asså.
Jaja, nu ska jag fixa mig lite.  min buss går halv sju. Jag hoppas Verkligen Sandra har gått upp nu så hon hinner med bussen. För hon svarar inte på sms ;o NERVÖS.
OM DU INTE ÄR VAKEN, DET ÄR GUD SOM TALAR - STIG UPP FÖFAN.
Kraaam <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

HHAHAHA du är fan rolig du ;)

2012-03-03 @ 15:46:54
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0