Livet leker.


Bara för hon är världens finaste tjej ♥
(bild från Novas avslutning, värsta prinsessan ju!)

Nämen hejsan snyggingar!
De var inte igår. Jätte länge sen jag blogga ju, men nu är jag tillbaka hoppas jag. Är iaf hemma från Göteborg, och shit vad jag vill tillbaka redan. Asså bästa staden - lätt! Men finaste dialekten. hade det så himla gött, trots att det var så några dagar. Var på både systers och Novas avslutningar, lite shopping (handlade dock typ ingenting :s) var på liseberg, och jaa var ute och åt på resturang åh grejer. En mycket, mycket trevlig resa med andra ord.

Nu mot kvällen ska jag ta det lite lugnt osv. Senare tar jag och går till finaste Gabriella för en myskväll då hon ska vara ensam hemma. Då får man passa på. Kanske ser nån film, äter lite gott och sådär va! låter väl asbra, iaf i mina öron.
Nu ska jag ta och kolla om mami behöver nå hjälp med maten. Ha det gött.
PUSS


Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!



2012-06-08 @ 17:20:59
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0