Bästa mentorn mihih.

Vilken underbar dag det har varit, for real!
Kom till skolan som började med lite mentors snack och sådär. Sen var det meningen att vi skulle hjälpa till att pynta skolan till dem som tar studenten imorn. Blev väl inte så mycket med det. Eller jo vi hjälpte ju såklart till ett tag iaf. Blåste fan 100 x ballonger, blev helt yr i skallen efteråt asså. Sen blidde det lunch. Och efter det... så bjöd vår bästa mentor oss på glass :') alltså hur awesome? Han är så snäll så.
Sen gick vi då till parken och åt den å myste, Super trevligt. Efter det fick vi åka hem. Så jag drog till Sandra ett tag och bah hängde där. Annars har det väl inte hänt så mycket faktiskt...

Fick avbryta inlägget lite för att springa å äta. MAAAT ♥
 Åh juste imorn är det ju skolavslutning, har ju bara längtat i några månader nu! Men äntligen är det här. Har faktiskt ingen aning om vad jag ska ha på mig ;/ men, jaa slutar ju bara ettan så det är inte så viktigt. Nu ska jag duscha. Vi hörs.
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0