Tråkigt inlägg osv.

Tjobreeh bro!
Hur mås det? Hoppas det är bra med er och sånna grejer!
Själv gick man ju upp vid typ halv ett... och det var ganska pinsamt för att haha, jag blev väckt av Jocke (en vän till familjen) Åh han stog å knacka i hundra år på min dörr. Hehe och jag trodde väl att de va min lillebror... så va fett pinnig när jag bah "... men jaa, vad?!?" va as irriterad, sen öppna han åh bah " men ligger du ännu och sover" så skratta han åt mig för att jag svarade så surt ;o men va inte sur, bara trött. Jaja, Nu har alla åkt hemmifrån iaf så bara jag hemma. Älskar att vara de! Så himla skönt ^^
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag heller... Skulle egentligen på pärkträning ikväll, men den vart tydligen flyttad och sådär va... Så kanske slår ett samtal till Gabriella eller nått. Får la se.
 
Menee, jaa herregud vilket roligt inlägg... naaat.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0