Sjuker.

Hejsan fina ni! Hoppas ni har det bra :)
- Själv så... jaa, är det väl inte så bra. Alltså ärligt, vem blir förkyld på sommaren om inte jag ? ;o brukar man ens bli det... För lixom, jag klarade mig nästan hela vintern utan att vara sjuk! (förutom att jag blev inlagd på sjukhus två gånger hehe.) Men jag vart iaf inte förkyld. Åh så bah, blir man det nu? Lagom till skolavslutning som är på tisdag med. Alltid sånt flyt. Hoppas jag mår bättre tills dess. För palla börja sommarlovet med att vara sjuk! Jaja, vi får se.. skulle egntligen till bästis ikväll också! Men så som det känns nu, tror jag inte att jag orkar faktiskt. Och vill ju inte smitta henne. Såattee aa, är nog bäst att va hemma.

Annars då, ska jag väl försöka städa lite.. om jag orkar! Eftersom Sandra inte ville hjälpa mig :c... TACK för det, verkligen snällt ...;) Nä men, det skulle ju vara bra om jag fick plats att sova i min egna säng! Eller iaf kunde hitta golvet. Då är jag nöjd. Sen ska jag väl bara vila, se film och sådär va.
Så hoppas ni får en bra söndag nu.
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah np du ;)

2012-06-10 @ 14:46:16
URL: http://screwuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0