Lov, finally!!!



Hejsan vänner!
Måste bara säga det här bara för att - SOOOOMMARLOV! ♥ fyfan va gött de är. Hade skolavslutning igår, va en riktigt trevlig dag. Studenterna va helt crazy, å en del var väl fulla redan innan dem kom till skolan haha. Lärarna bjöd på spex, och ärligt det bästa jag sett på länge... alltså vissa som jobbar på skolan är så sköna. Riktigt kul att dem bjuder så på sig själva. Och hahahaha... vårann rektor dansade "magdans" i en indisk dräkt eller nått, alltså som är till tjejer. Fyfan så jäkla skön han är x) Kommer väl aldrig få den bilden ur huvudet när han dansar haha shit asså.
Sen åt vi bara mat, kollade när studenterna sprang ut på trappan, och åt tårta!

Första lovdagen tillbringar jag med lilla Nova, fick bli lite barnvakt... Och mot kvällen ska jag förmodligen till Bästiiis, hoppas att jag ska de. Va för länge sen vi sågs nu. Så tar väl bussen till henne då om några timmar :)
Nu ska jag väl inte göra något speciellt... eller jo diska tydligen -.- jaja, får väl göra de snart då.
Menee, ha de gött allihop så hörs vi!
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Hahah visst vi kan spela xD Srryyy segt svar, syntes inte att du hade kommenterat -.^

2012-06-14 @ 16:12:52
URL: http://screwuuu.blogg.se
Postat av: jessica

Fint kort!!! :D

2012-06-14 @ 17:17:31
URL: http://www.choltichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0