Alltid lika roligt att bli väckt jaa...

Vaknade aningen irriterad idag asså... eller aa, vart väckt! Av nån jävla sköterska från barnmottagningen vid 5 i 10. Tänkte först inte svara för de va dolt nummer, men gjorde de iaf. Hon bah " oj väckte jag dig?", hehe u don't say -.-
Men tydligen skulle jag haft telefontid med min doktor idag ;o Vilket jag inte visste? Så jag har ju inte varit och tagit prov eller nånting... Men ska dit i morn ist då! Hade tänkt fråga om Sandra vill följa med mig, så Sandra : Vill du, så får du gärna följa med! :)
 
Idag annars då? Händer väl inget speciellt, i think. Ska kanske träffa Gabriella en stund, annars vet jag inte.
Oj vilket långt inlägg detta blev, eller?. Men, åh gulligull ofta en del ännu är inne på min blogg varje dag ;) Blogga är inte min starkaste sida just nu känner jag. Aja, vet iaf inget mer som jag ska skriva.
Menee ha det bra! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0