HIHIHIHII

Vet att ni saknat mina sena natt inlägg! så här kommer ett HIHIHI.
Är du kär? Joo, är lite kär i Joel Kinnaman ;)
Är du en sportfåne? JAPP.. bazinga...
Är du likgiltig? Vad är det ? :(
Är du röksugen? men neej.. (puke)
Är du rik? Öhmm, visst..
Är du fattig? Jo, har typ 200-300 kr ? inte så mycket.
Är du trött? Hahha, nee :D har jobbigt mycke energi -.-
Är du shoppingsugen? Sir yes sir. elelr nej egentligen inte ;o såhär dags ?
Är du töntig? Nää e en coolkatt, va annars.
Är du ressugen? Njaa, trivs rätt bra i sverige :) fast vill ju ha värme så kanske lite.
Är du skolsugen? Jojo fisatan. pfft... aldrig
Är du irriterad? Kanske liiiite.
Är du festivalsugen? naj..
Är du alkholsugen? Ehh-eh, skämtaru eller ? tror de räcker för de hår året nu.. skååål.
Är du saknad av nån? Hur skulle jag kunna veta de ? :/ men de e nog nån söt jävel som har en liten tanke på mig ibland :)
Smeknamn? Shiit, för många ;o men bland annat ; Ljushuvet, Svampbob, Mosan, Rut aa säkert fler.
Bästa åldern? Den nu är väl helt ok, i think ? men vill va liten .. typ 6 Hihihi lejkee jao.
Bästa tidningen? Läser inte ofta tidningar, men de blir väl nån störii tjejtidning.
Hur sminkar du dig? Mascara, fondation, kajal oftast de .
Höstens accessoar? Är inte accessoar-typen.
När stal du senast något? Har jag nog förträngt.. måste vart sjukt länge sen ju...
Hur många timmar sov du inatt? Hahaha, inte många alls.
Vilken film såg du senast? Började se SAW idag, såg 5 min sen palla jag inte. äckliii.
Vilken internetsida besökte du senast? Blogg.se hallåå?
Vad sa du senast till vem? Till Sandra på skajp kanske : Aja heråå sho skate å allting hörs imorgon.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? hääämligt.
Vad gjorde du i förrgår? Ehehe vad gjorde jag inte -.-
Vad har du gjort idag? Sovit, sovit sovit typ..
Vad ska du göra idag? Chilla, å möjligen städa ?
Hur många msn-kontaktetr har du? Vene, har många randoms å grejer :s
Vilket land besökte du senast? England föfan.
Hur många snälla känner du? Alla e dumma :( ne driva.. men måånga!
Vad såg du senast på tv? Svampbob kanske igår kväll?.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Du.. här ser man film på min ps2 eller datorn...
Senaste köp? Vill inte minnas.
Vad har du dåligt samvete för? Lite allt möjligt..
Vad har du för skor? Barfota.
Vad har du på dig nu? Trosor, å en tröja :)
Vilken musik har du lyssnat på idag? Bra musik.
Skulle du säga nej till sex idag? HAHAH, fråga så får du veta svaret !
Är du vegitarian? Naj, kött fifan
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Neej.
Vad heter dina kusiner? HAHAH skojaru eller ? har 21 st så att ehh aa. men kan ju säga en eftersom hon läser min blogg Saaaandra ! :D ♥
Är du feminist? neeh.
Vad drack du senast? Vattan.
Gillar du att laga mat? Ibland, men sen om jag e bra på de e en annan historia.
När sjöng du senast? Idag! :D sjunger alltid typ.
Håller du det städat? Öhmm, aa visst !
Vad gör dig lycklig? Mycket, en sak e i alla fall att jag börjar bli trött. Så ska faktiskt sova nu!

God natt KYYSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

OOH YEES jag står med ;) och hahahah "japp... bazinga..." christ hel tidn nu xD

Jag snor din liste btw ;) HHIHIHIIH

2012-01-02 @ 11:40:42
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Hehehe men de gick ju värsta snygga killen med så kunde ju inte göra bort mig xD fast iofs han gick ju och slog sönder massa vägpinnar så jag kunde ju ha sjungit igentligen ;)

2012-01-02 @ 11:43:28
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0