Tjoohej. osammanhängande inlägg -.^

Så nu är man hemma, har vart inne i stan för att ta ett endaste prov.. och kom inte hem förens nu.
Provet tog typ 1 min eller nått? så var jag tvungen att betalaa...förstår inte, 50 kr för ett prov som tog ca 1 min ? skadat. Sen drog jag å käka typ, satt där i typ två timmar me en kompis. För de va ju as länge till bussen skulle gå... och aa, har man inga pengar så kan man ju inte gå i affärer. I alla fall inte jag ;).
Så jaa, bara det som har hänt. Som sagt är man ju hemma nu, chillar galet. Slut i huvet, ben wääh... hela min kropp vill bara sova sova sova... Får se om jag ens pallar gå till skolan i morgon -.-' kommer fan inte orka hela dagen... jaja, de återstår att se. Tänkte kanske ta å se nån film snart. Jo, juste. Skippade kvällsmaten idag för kommer typ kräkas om jag äter nått just nu.. Heheh. Btw, Som ni kanske har märkt är äckligt kallt ute... och seriöst, mitt ansikte torkar typ ihop, uhhh.... och mitt hår gillar inte snön alls, de blir helt elektriskt när de är såhär kallt. ;o gåt ju inte att plata eller något sånt ordentligt... :(!!
Ikväll blire att se Sveriges mästerkock ^^ de e ett av alla 1000 matprogram som e roliga i alla fall ;)
orkar inte skriva nå mer  på de här inlägget kände att de blev så sjukt osammanhängande så de finns ju inte.
Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

bara bra :D

görs?:)

2012-01-18 @ 20:44:49
URL: http://eemma.se
Postat av: lisa

Bra blogg!! Har lagt till den i min mapp "favoritbloggar" nu :) Kolla gärna min blogg dagligen också :D

2012-01-23 @ 16:23:34
URL: http://nattstad.se/lisakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0