E glaaa nu.

Ny städat rum
Ny bäddad säng, åå nya lakan♥
Ny duschad
Perfekt.
Mitt humör går väldigt upp och ner just nu, som ni kanske märker på bloggningar. Men just nu känns allt bara bra, och jag hoppas att ni har det lika bra med.
Nu ligger jag i min säng å checkar Andra avenyn, va annars lixom. Funderar även på att måla min väligt *host* långa  naglar! ;) har ju några nya, som måste provas! Får se hur länge jag stannar uppe i natt. Som sagt, har jag ganska svårt att somna om kvällarna... eller aa nätterna. Kanske hinner prata en stund med Sandra på skajp ikväll ? fast de bryr sig ju på hur dags hon kommer hem från stan å så...
Nu: fortsätta se AA.
Kyyss♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Aaw hampe har vrål fin röst ;)

2012-01-15 @ 01:49:21
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

tack så mycket! jag gjorde mitt bästa (a) om du känner för att läsa lite om hur det gick i matchen, kika i senaste inlägget! :)

2012-01-15 @ 08:39:58
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Sannie

Hej, Jag vill tacka dig personligen för att du medverkade i min porträtt tävling :) Jag kommer nu gå igenom alla bidrag och kommer utse en vinnare klockan 12! Om du var en av de som inte vann så kan jag meddela att jag sparkar igång samma tävling vid samma tid! :) Hoppas du vill medverka då också :) KRAMAR SANNIE Xxx

2012-01-15 @ 10:13:52
URL: http://sannies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0