Urkass bloggning å grejer ju.

Åå, förlåt för min urkassa bloggning idag... Var ju första dagen i skolan, den flöt på ganska bra och hyffsat snabbt å det e jag glad för. Även fast inte Jessica va i skolan, hon gör ens dag på topp. Aja, hon ska komma på torsdag i alla fall. För HIHI imorgon har vi ju hemstudie-dag, eller som jag kallar det L E D I G T . Jaa varje onsdag har vi de, så jäkla skönt.Btw somnade nästan idag på lektionen... och satt å såg andra avenyn också xD bra att jag lyssnar i skolan osv. Men hörde ändå de mästa ;).
Nu ska jag lägga mig i sängen med min myströja, & en toast ( om jag orkar göra nån ;o ) vira  in mig i min fina leopardfilt å se AA. Yees, får vi se hur sent jag somnar ikväll då. Dock gör de inget om de blir lite sent, ska ju bara vara hemma! Ha det braa. Ska blogga bättre imorgon.
L♥VE.


Haha, jävligt skön låt. Enligt mig dåraa. Ansiktet - Äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0