Kanske Gabriella idaag. My Love.

Hejsan mina fina! Hur mår ni ?
Känner att det var alldeles för länge sen jag gjorde ett vanligt inlägg. Och inte bara flummiga nattinlägg ;) Men det har blivit så bara, för har lixom råkat vanda på dygnet lite...Duktig tjej, hehe. Aja, men håller på att vända tillbaka det nu! De går väl ganska bra faktiskt. Är ännu vaken till 3 på natten dock, men sover inte halva dagen i alla fall. Fast de e ju klart, har man en lillebror å föräldrar som skriker på mig att gå upp äre väl inte så lätt att sova... Men lika bra kanske, för snart ska man till baks till helvetet. Ryser bara jag tänker på det. Ähh vafan, de e bara å va en man å stå ut. Bara 2 och ett halvt år kvar på gymnasiet. Bara...
Jaa vad händer idag då. Ska väl kanske träffa Gabriella, så sjukt länge sen. Saknar min lilla frugis. Känner att jag behöver prata av mig lite saker, å det kan jag ALLTID göra med henne. Hihi, så skönt. Vet inte, även kanke blir att träffa Alexandra med ? ingen aning, hon mådde inte så bra igår tror jag.. Annars blir det en annan dag :) Krya sötis om du ännu är sjuk. Sen måste jag även städa mitt rum.. igen. Haha tycker att jag städar de varannan dag ;o men ändå blir de stökigt så snabbt. Jobbigt de där. Sen ikväll när jag städat tänkte jag lägga mig i min säng å kolla på Andra avenyn. Ren avkopling !! Japp det är väl vad som händer idag.
Nu ska jag hitta på något annat.
KYYSS ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0