I wanna hold you but you’re out of reach.

Börjar detta inlägg med att säga sorry Sandra för allt snack om honnom igår.. Heheh :'')

Hey, mår ni bra eller ? ni vet... snart börjar ju skolan å så. Fast vem vet ni kanske längtar tillbaks dit ? Det gör i alla fall inte jag, verkligen inte. Åå, vissa hämska lärare som borde torteras sakta och smärtsamt. Eviiil, yes i'm!
Men förutom tanken på skolan, så mår jag bra.... Hihi, sitter ju med The ark på hög volym i lurarna. Och aa då kan man ju inte må annat än toppen. Mammi vart ganska arg i morse -.-' för att jag inte hade kommit ur sängen förens halv 12.. då hon kom inspringandes på mitt rum. Men förstår kanske att hon e irriterad på de ;o har blivit så ganska mycket nu på senaste. Inte så bra för mina mat tider och så... och om ca två veckor ska jag till läkaren. Ska bli intressant å se vad hon har att säga, låg ju inne på sjukhus för inte så länge sen.. Så kommer väl få massa frågor
ang de. Hoppas mamma inte följer me dit, hehe vill gärna gå själv :s.
Nu tänkte jag faktiskt ta och täckna lite i min ensamhet ;) hehe, brukar faktiskt göra de ganska ofta. Älskar att rita. Sen om de blir bra eller inte kvittar, roligt e de! och vem vet ni kanske får se ett resultat ? möjligt, fast ångrar mig väl när jag e klar.  Vi hörs senare!
L♥VE.

Kommentarer
Postat av: Sandra

De vart ju inte liiiiite snack om honom nej xD

2012-01-09 @ 06:56:21
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0