2 å en halv timmes sömn -.-'

Nämen hejsan såhär på morgonkvisten. Någon vaken eller ? antagligen inte... bara jag å min mongoskola som börjar idag :/ Fast det blev faktiskt ingen skola för min del, för det första så hadde jag sån sjuk mensvärk när jag vaknade :s Sen somnade jag typ inte förrens vid typ fyra.. duktigt. Men kunde inte sova pga min mensvärk OCH inte nog med det.. jag hadde växtvärk, kul va ? njaa inte speciellt. De bara kliade i benen visste fan inte var jag skulle ta vägen ;o.  Och sen väckte mamma mig eftersom de va meningen att jag skulle till skolan, så var vaken redan vid halv sju. Så många timmars sömn blev de ju inte. Och kunde inte somna om, får jag väl tilläga.
Men med lite The ark i lurarna (som jag har nu) och några avsnitt andra avenyn kanske man kan göra att jag glömmer mina verker, för att tag i alla fall. Alltså ni förstår nog inte hur mycket jag  lyssnar på de bandet nu för tiden- HELA TIDEN. haha kärlek till deras musik ♥
L♥VE.

Jag kanske gillar mina blåsfisk-kinder, OKEEJ ?!?!?

Kommentarer
Postat av: emilia

sv; har det hänt något speciellt ? :/

2012-01-09 @ 10:17:02
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/
Postat av: Caroline Olsson

haha söt :)

2012-01-10 @ 14:36:51
URL: http://carowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0