Ajja bajja...

God morgon! eller aa morgon å morgon ? men vaknade halv ett... och ja! nu får ni kalla mig skolkare -.- men vi skulle bara ha engelska på eftermiddagen. Och eftersom jag bor där jag bor, så finns de inga bussar som passar... Så jag struntande i att gå till skolan idag :s... ajja bajja Moa!
Hur som hällst så vaknade jag halv ett. Steg upp, åt frukost och såg ett avsnitt av Made på MTV.
Och nu sitter jag här igen å bloggar. Får ju ta igen allt jag missat när jag låg på sujkhuset... Nu tänkte jag faktiskt lyssna på min älskade musik. Sminka mig lite å sådär ! :) hade tänkt träffa Alexandra å lite så ikväll!


Spelas i högtalarna nu : Train - Drive by.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Hahah nej tack det är lungt ;)



HAahaa nja så hemskt var de väl inte ;)

2012-02-09 @ 18:19:23
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0